“Vodafone – bye bye!”


Snap 2013-12-11 at 14.48.52
Μετα απο 15 συναπτα χρονια συνεργασιας, τερματιστικε χθες το βραδυ η συνεργασια μου με την Vodafone (η παλαι ποτε Panafon).Απο σημερα βρισκομαι, επιτελους στην Cosmote, με τον παλιο μου αριθμο φυσικα (δοξασμενη Ευρωπαικη Ενωση και φορητοτητα αριθμου). Ηταν μια αποφαση προσεκτικη, μελετημενη, ενιοτε και αυθορμητη. Τα παραπονα με την ποιοτητα του σηματος της Vodafone σε διαφορες περιοχες της Ελλαδας και της Αθηνας, ειναι γνωστα σε πολλους. Η κερδοσκοπικη αντιμετωπιση των πελατων της ακομη χειροτερη.Το ποτηρι ξεχειλισε οταν τον Σεπτεμβριο εκανα το λαθος να ζητησω απο την Vodafone την “χαρη” να μου πουλησει ενα νεο iPhone, χωρις να κανω νεα συνδεση ή ανανεωση συμβολαιου. Αφου περιμενα ματαια για 3 εβδομαδες σε λιστα αναμονης, τελικα απεκτησα ευκολα, γρηγορα και με την καλυτερη εξυπηρετηση ενα iPhone, απο την Oteshop.
Τρεις μηνες αργοτερα και αφου καταλαβε η Vodafone οτι ετοιμαζομαι να αποχωρησω, με θυμηθηκε και με ειδοποιησε οτι μπορω και εγω πια να αποκτησω το iPhone. Πολυ αργα.Ελπιζω η σχεση μου με την Cosmote να ειναι καλυτερη. Απο πλευρας τιμολογιακης πολιτικης, τα πραγματα δεν ειναι και ονειρεμενα, αλλα ελπιζω σε κατι καλυτερο. Ξεκιναω με ετησιο συμβολαιο iPhone 35, επιδοτηση υπο την μορφη εκπτωσης στο παγιο για τον πρωτο χρονο και εκμεταλλευσης εκπτωσης 10% μεσω του προγραμματος SmartPlay σε συνδυασμο της νεας μου συνδρομης μαζι με την ηδη υπαρχουσα Internet On the Go που απεκτησα το περασμενο καλοκαιρι.

Εχω ηδη ορισμενα παραπονα απο την τηλεφωνικη εξυπηρετηση της Cosmote, αλλα προς το παρον τους δικαιολογω λογω της απιστευτης ζητησης που εχουν οι υπηρεσιες της απο το ελληνικο κοινο. Χαρακτηριστικα θα αναφερω οτι ο χρονος αναμονης στο τηλεφωνικο κεντρο για να μιλησει κανεις με εκπροσωπο κυμαινεται απο 5 εως 15 λεπτα κατα τις ωρες αιχμης. Αντιστοιχως τα απογευματα και Σαββατα στα καταστηματα της Cosmote κυριαρχουν συνθηκες “λαικου προσκυνηματος”.

Παντως η εξυπηρετηση του υπαλληλου στο καταστημα Cosmote της Νεας Σμυρνης ηταν αψογη και αποτελεσματικοτατη και τις 2 φορες που βρεθηκα εκει (οταν βεβαια ειχε ερθει η σειρα μου να εξυπηρετηθω).

Δεν εχω κανενα αλλο προσωπικο συμφερον με καμια απο τις δυο εταιρειες, εκτος απο την τσεπη μου και την αναγκη μου να εχω αξιοπιστη και ποιοτικη ασυρματη επικοινωνια οταν την χρειαζομαι. Η ελευθερη αγορα πλεον σε σημαντικο βαθμο “τιμωρει” τις κακες επιχειρηματικες πρακτικες. Ο πελατης δηλαδη το κανει. Αλλα πρεπει να το κανει.

“Παθαινουμε οτι ανεχομαστε”

(εχω ακουσει φημες οτι οι μερες της Vodafone στην Ελλαδα ειναι μετρημενες, οτι δηλαδη λογω αφ’ενος του κορεσμου της αγορας και αφ’εταιρου του εντονου ανταγωνισμου, μια τετοια εταιρεια που βασικα προσφερει ακριβες υπηρεσιες τις οποιες πουλαει ουσιαστικα οχι λογω της ποιοτητας ή της καινοτομιας τους, αλλα μεσω του πανακριβου μαρκετινγ που καταληγει να γινεται πλυση εγκεφαλου, δεν εχει πια να κερδισει στην αγορα της Ελλαδας)

Sharing is caring!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.